- Hotel Hoffmeister
- O hotelu
- Hotelová pravidla
Hotelová pravidla
Podmínky uzavření smlouvy o ubytování
společnosti Hoffmeister s.r.o. IČO: 26482045, se sídlem Pod Bruskou 7, Praha 1, 118 00
1) Hotel poskytuje služby dle svého zařazení odpovídající úrovni hotelu.
2) Ubytování hosta je vždy definováno v průběhu závazné rezervace a za tento typ ubytování je hostu účtována odpovídající cena.
3) Hotel je oprávněn ubytovat pouze hosty, kteří mají platnou rezervaci ubytování a kteří se řádně zaregistrují. Hosté jsou povinni při příjezdu předložit platný doklad totožnosti, občanský průkaz nebo cestovní pas, vyplnit a podepsat registrační kartu, zajistit garanci před platbou v hotovosti nebo před autorizací platební karty, které je majitelem v odpovídající výši.
V případě předplacené rezervace je host při příjezdu povinen na vyzvání předložit platební kartu, která byla použitá k provedení rezervace. Pracovník recepce může následně kartu ověřit v platebním terminálu.
4) Pokud se host neprokáže platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), je hotel oprávněn ubytování hostu odmítnout s ohledem k zákonu o místních poplatcích pro české občany a k zákonu 314/2015 Sb. pro zahraniční klienty.
5) Storno podmínky:
- Zrušení zdarma – host je oprávněn zrušit rezervaci 48h předem příjezdem nejpozději do 12:00 v poledne. Nedostaví-li se host k čerpání ubytování bez včasného zrušení rezervace je ubytovatel oprávněn účtovat storno poplatek ve výši první noci.
- Nevratná platba – po vytvoření rezervace bude z platební karty hosta staženo 100% z celkové částky ubytování. Tato rezervace se nedá změnit ani zrušit.
6) Na základě potvrzené objednávky je hotel povinen hosta ubytovat od 15:00 do 04.00 hod následujícího dne. Po tuto dobu je pokoj pro hosta rezervován, není-li objednávkou určeno jinak. Případné brzké ubytování před 15:00 hod je nutné dohodnout předem, v okamžiku rezervace pokoje a vyčkat na odsouhlasení a případné nacenění této nadstandardní služby hotelem. Služba dřívějšího ubytování je hotelem zpoplatněna, cena za hodinu je 9EUR/220,-Kč.
7) Hosty bez předchozí potvrzené rezervace a hosty přijíždějící po 04.00 hod následujícího dne není hotel povinen ubytovat. Hosté, kteří se ubytovávají po stanovené době jsou v případě pozdějšího příjezdu povinni recepci písemně o této skutečnosti informovat.
8) Není-li možné prodloužit pobyt hosta v pokoji, ve kterém byl ubytován při příjezdu, je hotel oprávněn nabídnout pokoj jiný nebo žádná v případě, že je hotel 100% obsazen, nebo jsou pokoje vyblokovány a uzavřeny z technických důvodů, které brání tomu, aby hotel mohl tyto pokoje hostovi nabídnout.
9) Domácí mazlíčci jsou v hotelu zakázáni. Výjimka je možná pouze po písemné konzultaci s managerem hotelu nebo jeho zástupcem.
Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
10) Hotel odpovídá za škodu na odložených věcech pouze v případě, že věci byly odevzdány některému z pracovníků hotelu do úschovy. Za ostatní odložené či zapomenuté věci hostů hotel neručí. Za klenoty, peníze a jiné cennosti hotel odpovídá bez omezení, pouze pokud byly uložené v hotelovém trezoru, či převzaty hotelem do úschovy nebo pokud došlo ke škodě na nich jednáním pracovníka hotelu. Rádi bychom Vás informovali, že hotel nenese odpovědnost za uschované věci na pokoji či vlastním osobním trezoru. V případě předání pracovníku hotelu bude hostovi poskytnut předávací protokol, který musí být podepsaný oběma stranami, tedy hotelem i hostem. .
11) Právo na náhradu škody musí být uplatněno v hotelu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů po dni, kdy se poškozený o škodě dověděl.
Obecná pravidla ubytování
12) K přijímání návštěv jsou určeny společenské prostory hotelu. V ubytovací části mohou být návštěvy přijímány pouze od 8 do 22 hodin se souhlasem pracovníka recepce. Mimo tuto dobu mají do ubytovací části přístup pouze ubytovaní hosté.
13) V případě onemocnění či poranění hosta hotel zajistí lékařskou pomoc. Poplatek za převezení a ošetření si hradí host sám. Výjimkou je situace, kdy je hotel odpovědný za vzniklé onemocnění či poranění hosta. *
14) Ve všech prostorách hotelu není dovoleno kouřit. V případě nedodržení si Vám dovolíme naúčtovat částku 5 000 Kč/200EUR. Hosté hotelu nejsou oprávněni přemísťovat žádný nábytek a zařízení a provádět jakékoli zásahy do elektrické sítě a zřízení umístěných na pokoji či ve společenských prostorách hotelu. Z bezpečnostních důvodů mohou hosté používat pouze ty elektrické spotřebiče, které slouží k jeho osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, masážní strojky atd.) a dále notebooky, tablety, mobilní telefony a obdobné drobné elektrické spotřebiče.
15) Hosté jsou oprávněni využít zdarma bezdrátové připojení k internetu prostřednictvím wifi, a to ve všech prostorách hotelu včetně hotelových pokojů. Host obdrží heslo na hotelovou wifi v době přihlášení se v hotelu pracovníkem hotelové recepce.
16) Od 22 hodin do 7 hodin jsou hosté povinni respektovat noční klid.
17) Pokud ubytovaná osoba pod vlivem alkoholu či omamných látek nebude skýtat záruku dodržování ubytovacího řádu, může jí být zamezen vstup do hotelu. Opakování této situace může být důvodem ukončení ubytování takové osoby a vypovězení smlouvy ze strany hotelu.
18) Ve výjimečných případech je hotel oprávněn nabídnout hostovi jiné ubytování, než které si objednal. Toto ubytování se ovšem nesmí podstatně lišit od původně potvrzeného. Musí být stejné nebo vyšší kategorie. Mezi výjimečné případy patří například technická porucha v hotelu, havarijní uzavírka v hotelu, neodhlášení se přechozího hosta z důvodů špatného zdravotního stavu, vyšší moc.
19) V prostorách hotelové restaurace, kavárny a letní hotelové terasy není povoleno konzumovat vlastní nápoje a potraviny. Výjimky musí být potvrzeny personálem hotelu.
20) Management hotelu přivítá jakékoli návrhy na zlepšení a zároveň děkuje i za kritické připomínky.
21) Hosté jsou povinni seznámit se s hotelovým řádem a dodržovat ustanovení tohoto hotelového řádu. V případě, že je host poruší, má hotel právo ukončit pobyt hosta před původně dohodnutým dnem odjezdu.
22) Pokud má host během ubytování nějaká opodstatněná přání nebo stížnosti, může oslovit příslušný hotelový personál, který vyvine maximální snahu vyhovět hostovu přání.
Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu
23) Ve všech prostorách hotelu bez výjimky je zakázáno nosit nebo uchovávat zbraně.
24) Děti mladší deseti let nesmí z bezpečnostních důvodů zůstat v pokoji či v ostatních prostorách hotelu a hotelového areálu bez dozoru dospělé osoby. Za případné škody způsobené dětmi nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce.
25) Osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a osoby neschopné samostatného pohybu není možné z bezpečnostních důvodů ubytovat bez doprovodu zodpovědné osoby.
26) V prostorách hotelových lázní a hotelového wellnessu host sám odpovídá za vlastní bezpečnost i bezpečnost jemu svěřených osob. Je zdravotně způsobilý, (vč. jemu svěřené osoby), k užívání tohoto zařízení a je osobně odpovědný za užívání wellnes a hotelových lázní. Host je dále odpovědný za újmu sobě způsobenou či újmu třetí osobě při užívání wellness a hotelových lázní v případě nedodržení pravidel, která jsou umístěna na viditelném místě v hotelových lázních. Na tyto je host upozorněn pracovníkem hotelu při vstupu.
27) Hosté jsou odpovědni za škody způsobené na hotelovém majetku.
28) Host hradí jím způsobenou škodu, pokud neprokáže, že jí nezavinil. Tento nárok hotelu se vztahuje i na škodu, která je zjištěna až po odjezdu hosta
Odjezd z hotelu
29) Host užívá pokoj po sjednanou dobu pobytu. Nebylo-li domluveno a schváleno hotelem předem jinak, host se musí odhlásit nejpozději do 12:00 hod posledního dne pobytu a do této doby je povinen pokoj uvolnit. Neučiní-li tak, je hotel oprávněn účtovat hostu pobyt za další den, popř. alespoň jeho část dle hotelového ceníku.
30) Hosté musí při opuštění pokoje uzavřít vodovodní kohoutky a zavřít dveře. Při odhlášení z hotelu musí na recepci odevzdat hotelové karty nebo klíče od pokoje.
31) Za ubytování a služby hosté platí na konci svého pobytu dle platného ceníku. V případě delšího pobytu je host povinen uhradit svůj účet minimálně jednou za týden. Před odjezdem z hotelu je povinností každého hosta řádně se odhlásit a vyrovnat svůj účet.
32) V případě ztráty hotelové karty nebo klíče je host povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci. V případě, že tak neučiní, hotel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče. Za ztracenou kartu či ztracený klíč si hotel vyhrazuje právo účtovat příslušný poplatek ve výši od 50,-Kč – 1000,-Kč. Tento poplatek je host povinen uhradit ještě před odjezdem z hotelu
Informace o nakládání s osobními údaji
33) Společnost Hoffmeister s.r.o. IČO: 26482045, se sídlem Pod Bruskou 7, Praha 1, 118 00 zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen "GDPR") a dalšími právními předpisy. Správce zpracovává údaje získané především od subjektu údajů a dále údaje získané od třetích stran (např. cestovních kanceláří, on-line portálů. apod.), které jsou oprávněny se Správcem předmětné údaje sdílet, kdy Správce zpracovává údaje od třetích stran pouze v rozsahu nezbytném pro plnění smluv nebo zákonných povinností ve smyslu níže uvedeného. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa trvalého bydliště a datum narození mohou být zpracovány za účelem uzavření a plnění smlouvy o ubytování či obdobné smlouvy (dále jen "smlouva") a za účelem uplatňování práv Správce vyplývajících ze smlouvy. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, účel pobytu, číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu (cestovního pasu) mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce uložených mu zákonem č. 565/1990 Sb.,o místních poplatcích v platném znění. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, datum narození, číslo cestovního dokladu (cestovní pas), státní občanství, číslo víza a účel pobytu mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce dle zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů v platném znění.
34) Osobní údaje bude hotel zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených hotelem na základě smluv o zpracování osobních údajů. Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných hotelem, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování. Host má dále právo získat od hotelu osobní údaje, které se hosta týkají a údajů, jež hotelu poskytnul. Hotel na základě písemné žádosti hosta poskytne údaje bez zbytečného odkladu. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně. Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.hoffmeister.cz). Kontaktní údaje hotelu: Hotel Hoffmeister, Pod Bruskou 7, Praha 1, 118 00.
Telefon: + 420 251 017 111, mail: info@hoffmeister.cz.
35) Tento ubytovací řád nabývá platnosti dne 1.3.2020
Řešení sporů
36) Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy.
Ivana Michalová
CEO a Managerka hotelu Hoffmeister
* Hotel si vyhrazuje právo vyzvat ubytovaného ještě před ubytováním do hotelových pokojů, případně kdykoliv v průběhu pobytu, aby se podrobil měření teploty, z důvodu předcházení šíření epidemie. V případě, že se ubytovaný odmítne i na opakovanou výzvu hotelu podrobit měření teploty, bude se takové jednání považovat za hrubé porušení povinnosti ubytovaného, na základě kterého je hotel oprávněn vypovědět smlouvu o ubytování bez výpovědní doby.
Od ubytovaného, který přicestoval z oblasti ohrožené epidemií nebo který vykazuje příznaky respiračního onemocnění jako je suchý kašel, dýchací obtíže, teplota nebo horečka, si hotel vyhrazuje právo vyžadovat užívání respirační roušky po celou dobu pobytu v hotelu, setrvání na hotelovém pokoji do příjezdu pracovníka zdravotnické služby nebo Krajské hygienické stanice a poskytnutí údajů pro potřeby epidemiologického šetření (identifikační údaje, informace kdy a odkud přicestoval, informace o místech pobytu před příletem, způsob dopravy, zda byl v kontaktu s osobou, která onemocněla nakažlivým virovým onemocněním nebo seznam osob, které byly s ubytovaným v kontaktu).V případě, že se ubytovaný odmítne i na opakovanou výzvu hotelu podrobit výše zmíněným opatřením, bude se takové jednání považovat za hrubé porušení povinnosti ubytovaného, na základě kterého je hotel oprávněn vypovědět smlouvu o ubytování bez výpovědní doby.
Zároveň si hotel vyhrazuje právo kdykoliv vypovědět smlouvu o ubytovaní v případě, že v hotelu se bude nacházet host, u kterého je podezření na epidemii, případně za předpokladu, že byla v hotelu vyhlášena karanténa.